Wat betaal ik aan inschrijfgeld?

De kosten voor inschrijving zijn € 3130,- per team, voor de halve Roparun is dit € 1965,-.

Dit bedrag moet worden voldaan aan Ropament B.V. (100% dochter van Stichting Roparun), die verantwoordelijk is voor de organisatie van het evenement. Dit bedrag wordt gebruikt om het evenement te organiseren voor alle deelnemers. Denk hierbij aan de start- en finishlocaties, sanitair, verkeer, vergunningen, beveiliging, communicatie en meer.

Het inschrijfgeld hoeft niet direct betaald te worden bij inschrijving. Je ontvangt hiervoor begin november een factuur.

 Wat zit er bij het inschrijfgeld inbegrepen? 

  • Deelname aan teambijeenkomsten;
  • Uitgewerkte bestanden met de Roparunroute;
  • 30 deelnemersnummers voor lopers en fietsers;
  • Auto- en fietsstickers met het teamnummer;
  • Toezicht door vrijwilligers bij checkpoints en op motoren onderweg;
  • Milieuplaatsen en sanitaire voorzieningen op de start- en finishlocaties en langs de route;
  • Indien nodig (medische) ondersteuning onderweg door calamiteitenteam;
  • Indien nodig (technische) ondersteuning onderweg bij ernstige pech/ongevallen;
  • Een centraal alarmnummer voor noodgevallen (permanente bezetting tijdens de Roparun van het Algemeen Coördinatieteam in Nederland);
  • NIEUW : Verzekering voor ieder teamlid (ingevoerd op het teamportaal). Wanneer er sprake is van een ongeval tijdens Roparun, zijn deelnemers hiervoor via de organisatie verzekerd. Polisvoorwaarden worden later gepubliceerd.

© 2019 Stichting Roparun | Alle rechten voorbehouden