Wat zijn teambijeenkomsten?

Ter voorbereiding op de Roparun vinden er drie teambijeenkomsten plaats. De bijeenkomsten hebben een belangrijke functie in de voorbereidingen van de Roparun.

  1. Er wordt informatie verstrekt vanuit de organisatie zoals mbt. wedstrijdregels, de route(wijzigingen) en de goede doelen die dankzij Roparun gesteund kunnen worden.
  2. Je hebt de mogelijkheid om kennis te maken met andere deelnemers en vrijwilligers van de organisatie.
  3. Het kantoor van Roparun zal gebruik maken van de teambijeenkomsten om artikelen uit te delen. Zoals loten, startnummers, autostickers en bestelde items. Zorg dus dat je tijdens een bijeenkomst altijd even langs ‘kantoor’ gaat.
  4. Je kunt promotiemateriaal als flyers, posters of ons magazine ‘Ropareader’ ophalen bij het promoteam.

De teamcaptain wordt geacht (evt. samen met een of meer andere teamleden) aanwezig te zijn op in ieder geval de tweede en derde teambijeenkomst. De teamcaptain heeft de verplichting om de ontvangen informatie met zijn/haar teamleden te delen. Wanneer de teamcaptain niet aanwezig kan zijn, worden er een of meerdere teamleden afgevaardigd om de bijeenkomst bij te wonen.

Tijdens de bijeenkomsten is er ook een verkoopstand waar allerlei Roparun artikelen aangeschaft kunnen worden. Het is ook mogelijk om als team een verkooptafel te reserveren om artikelen te verkopen voor de eigen teamopbrengst. Let op: er is een beperkt aantal tafels. Aanmelden kan door middel van een e-mail naar info@roparun.nl waarin je vermeld wat jouw team wilt verkopen, natuurlijk met teamnummer en naam en telefoonnummer van een contactpersoon voor die dag. Verkoop van drinken en etenswaren voor directe consumptie zijn voor de verkooptafels niet toegestaan.

© 2019 Stichting Roparun | Alle rechten voorbehouden